KUNTONYRKKEILYRYHMÄT SYYSKAUDELLA 2023

ALKEISKURSSI JA JATKORYHMÄT

Syyskaudella 2023 Epanan treenisalin suojissa harjoittelee peräti viisi kuntonyrkkeilyryhmää. Tarjolla on kolmen tasoisia ryhmiä. Uudet tulijat toivotamme tervetulleeksi suosittuun alkeisryhmäämme, jossa on helppoa oppia lajin perusteet ja kohottaa kuntoa samantasoisten kanssa. Kun taidot karttuvat alkeiskurssilla, voi lajiin "hurahdettuaan" jatkaa loppukauden kätevästi jatkoryhmän treeneissä pientä korvausta vastaan. Kaikki uudet tulijat kulkevat siis alkeiskurssin kautta. Alkeiskurssin jälkeen on mahdollista edetä kuntonyrkkeilyn jatkoryhmiin, sparriryhmään tai jopa kilparyhmään.

Alkeiskurssin treeneistä vastaavat Amin Asikainen, Said Lachi sekä KNK:n kilpanyrkkeilijät. Jatkoryhmissä on valinnan varaa reilusti sekä treeniaikojen, että vetäjien suhteen. Jatkoryhmä 1 on pelkästään Aminin valmentama ryhmä, Jatkoryhmä 2 ja 3 ovat pelkästään Saidin valmentamia ryhmiä ja Jatkoryhmä 4 treeneistä vastaavat Amin ja Said puoliksi. Sparriryhmän vetovastuussa ovat Anton Embulaev ja Said Lachi. Jatkoryhmien XTRA-treenissä vetäjät kiertävät.

SPARRIRYHMÄ

Kovemmasta menosta ja kontaktista pitäville treenaajille on tarjolla sparriryhmä. Sparriryhmässa nimensä mukaisesti sparraillaan, mutta myös suoritetaan paritekniikoita kilpa/jatkoryhmien tavoin. Sparriryhmä harjoittelee kolmesti viikossa. Ryhmän lauantain harjoitus on yhteinen kuntonyrkkeilyn jatkoryhmien kanssa - näin ollen lauantain treeneissä EI sparrata koskaan. Sparriryhmään osallistumisen edellytyksenä on alkeiskurssin suorittaminen tai aiempi jatkoryhmissä harjoittelu. Ryhmässä on lisäksi vakuutuspakko - tarkoittaen että jokaisella ryhmän jäsenellä tulee olla sparraamisen kattava vakuutus HETI ENSIMMÄISISTÄ TREENEISTÄ LÄHTIEN. OP-Pohjolan olympianyrkkeilyvakuutuksen voi ostaa joko Suomisportista klikkaamalla Ostamaan* - > lisenssi/pelipassi* -> polkua pitkin. Vaihtoehtoisesti sinulla voi olla myös oma vakuutus, mutta ennen ensimmäisiä treenejä seuralle on näytettävä tästä todistus.  Sparriryhmän varusteet: jokaisella ryhmän jäsenellä tulee luonnollisesti olla myös hammassuojat sekä sparraamiseen tarkoitetut hanskat. Kuntonyrkkeilyhanskoilla ei tässä ryhmässä sparrata.

​

Pidätämme oikeuden aikataulumuutoksiin. Kirkkonummen koulujen lomaviikoilla tai kansallisina pyhäpäivinä EI pidetä harjoituksia.

ALKEISKURSSI

9.1 - 26.3.2024

Kuntonyrkkeilyn alkeiskurssilla opit nyrkkeilytekniikan perusteet Suomen parhaimmassa opastuksessa. Kaikki tekniikat suoritetaan joko säkkiin tai hanskoihin.

Ryhmä on 0-tason ryhmä eli mitään ei tarvitse osata tähän ryhmään osallistuaksesi. Ryhmä on suunnattu 14-99v harjoittelijoille.

Ryhmän valmennuksesta vastaavat KNK:n valmentajat Amin Asikainen ja Said Lachi sekä KNK:n kilpanyrkkeilijät.

​

Harjoitusajat: ti 17.45-18.45 ja la 12.30--13.30.

​

Ensimmäiset treenit ti 9.1. Viimeiset treenit 26.3. Kursilla yht. 20 treenikertaa! Alkeiskurssin jälkeen mahdollisuus jatkaa jatkoryhmässä erillistä pientä korvausta vastaan.

JATKORYHMÄ 1

9.1. - 16.5.2024

Jatkoryhmä 1:ssä  harjoitellaan nyrkkeilyn tekniikoita ja kohotetaan kuntoa kolmesti viikossa. Ryhmässä ei sparrata. Jatkoryhmään osallistuaksesi alkeiskurssi tulee olla käytynä.

Ryhmän treeneistä vastaavat Amin Asikainen ja vierailevat vetäjät.

​

Huomioithan muut harjoittelijat ja käyt oman ryhmäsi treenivuoroilla, toisten ryhmien vuoroilla surffailu on kielletty tilarajoitteiden takia.

Harjoitusajat: ti 18.45-19.45, to 18.00-19.00 ja extratreeni la 11.15-12.15.

Ensimmäiset treenit ti 9.1.2023.

EI AUKI

JATKORYHMÄ 2

8.1. - 15.5.2024

Jatkoryhmä 2:ssä  harjoitellaan nyrkkeilyn tekniikoita ja kohotetaan kuntoa kolmesti viikossa. Ryhmässä ei sparrata. Jatkoryhmään osallistuaksesi alkeiskurssi tulee olla käytynä.

Ryhmän treeneistä vastaava Said Lachi.

Harjoitusajat: ma 18.00-19.00, ke 19.00-20.00 ja extratreeni la 11.15-12.15.

Ensimmäiset treenit ma 8.1.2024

EI AUKI

JATKORYHMÄ 3

10.1. - 17.5.2024

Jatkoryhmä 3:ssä  harjoitellaan nyrkkeilyn tekniikoita ja kohotetaan kuntoa kolmesti viikossa. Ryhmässä ei sparrata. Jatkoryhmään osallistuaksesi alkeiskurssi tulee olla käytynä.

Ryhmän treeneistä vastaa Said Lachi ja vierailevat vetäjät.

Harjoitusajat: ke 18.00-19.00, pe 18.30-19.30 ja extratreeni la 11.15-12.15.

​

Ensimmäiset treenit ke 10.1.2024.

Boxing Position

JATKORYHMÄ 4

9.1. - 17.5.2024

Jatkoryhmä 4:ssä  harjoitellaan nyrkkeilyn tekniikoita ja kohotetaan kuntoa kolmesti viikossa. Ryhmässä ei sparrata. Jatkoryhmään osallistuaksesi alkeiskurssi tulee olla käytynä.

Ryhmän treeneistä vastaa Amin Asikainen ja Said Lachi sekä KNK:n kilpanyrkkeilijät.

Harjoitusajat: ti 16.45-17.45, pe 19.30-20.30 ja extratreeni la 11.15-12.15.

​

Ensimmäiset treenit ti 9.1.2024.

SPARRIRYHMÄ

10.1. - 15.5.2024

SPARRIRYHMÄ. Sparriryhmässa nimensä mukaisesti sparraillaan, mutta myös suoritetaan paritekniikoita kilpa/jatkoryhmien tavoin.

​

Ryhmän treeneistä vastaavat Said Lachi ja Anton Embulaev sekä KNK:n kilpanyrkkeilijät.

​

Harjoitukset sisältävät paljon kontaktia, joten edellytyksenä ryhmään osallistuville on sparraamisen/kilpailemisen kattavan vakuutuksen hankkiminen.  Ryhmään ei oteta vasta-alkajia, vaan ryhmään voi edetä vain jatkoryhmien tai alkeiskurssin suorittamisen kautta.

Vakuutus tarkistetaan ensimmäisten treenien yhteydessä - huolehdi siis että se on voimassa.

Ensimmäiset treenit ke 10.1.2024

Harjoitusajat: ke 17.00-18.00, su 15.00-16.00, la 11.15-12.15. Lauantain treeni yhteinen muiden jatkoryhmien kanssa.