junioriryhmät KEVÄTkaudella 2024

Kevätkaudella 2024 juniorien harrasteryhmiä on kaksi. Näistä NYRKKEILYKOULU on suunnattu 10 - 14 vuotiaille harjoittelijoille. Lapset iältään 6 - 9 vuotta ovat tervetulleita JUNNUBOXING-ryhmän harjoituksiin.

Ryhmien ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin kautta. Emme ota vastaan sähköposti-ilmoittautumisia. Ilmoittautuminen ryhmään Suomisportin kautta on sitova. Ryhmissä on paikkoja rajoitettu määrä, joten ilmoittautuminen alkaa kaikille samanaikaisesti. Molemmissa ryhmissä on sekä minimi että maksimi osallistujamäärä. Maksimimäärän täyttyessä ryhmään ei oteta enää uusia harjoittelijoita. Nyrkkeilykoulussa maksimimäärä on 30 junnua, Junnuboxingissa 25 junioria. Junnuboxing ryhmän minimimäärä ryhmän toteutumiseen on 15 junioria. Nyrkkeilykoulun mimimäärä on 20 junioria. Mikäli mimimimäärät eivät täyty ja ryhmä ei toteudu, palautetaan harjoittelumaksu maksajan tilille.

​

Pidätämme oikeuden aikataulumuutoksiin. Kirkkonummen koulujen lomaviikoilla tai kansallisina pyhäpäivinä EI pidetä harjoituksia.

​

ILMOITTAUTUMINEN JUNNURYHMIIN AUKI. PAIKKOJA RAJOITETUSTI.

NYRKKEILYKOULU 10-14v

8.1. - 6.5.2024

Nyrkkeilykoulussa harjoitellaan nyrkkeilyn perusteita, lyöntejä, liikkumista, väistöjä sekä kehitetään lihaskuntoa. Ryhmä on ns. pehmeän kontaktin ryhmä eli harjoituksissa EI sparrata.

​

Ryhmä soveltuu 10 - 14 vuotialle tytöille ja pojille.

​

Valmennuksesta vastaavat Amin Asikainen ja Said Lachi.

​

Harjoitusajat: ma ja to klo 17.00-17.50.
Kirkkonummen hiihtolomaviikolla ja pyhäpäivinä ei harjoituksia.

Varusteet: sisäkengät, urheiluvaatteet ja juomapullo.

KOKO kevätkauden 2024 kattava harjoittelumaksu on 99€.

Ensimmäiset treenit ma 8.1.2024

​

Pidätämme oikeuden harjoitusaikojen muutoksiin.

Hinta:

Boys During a Gymnastics Practice

JUNNUBOXING
6-9v

11.1 - 25.4.2024

Junnuboxing ryhmä on matalan kynnyksen ryhmä aivan pienimmille junioreille nyrkkeilyn saloihin tutustumaan. Ryhmässä harjoitellaan nyrkkeilyn perusteita hymyssä suin. Nyrkkeilyharjoitteiden lisäksi leikitään erilaisia kehohallintaan opastavia leikkejä. Ryhmä soveltuu 6 - 9 vuotialle tytöille ja pojille.

Valmennuksesta vastaa Amin Asikainen ja vaihtuvat vetäjät.

Harjoitusaika: to klo 16.00-16.50.

Kirkkonummen hiihtolomaviikolla ja pyhäpäivinä ei harjoituksia.

​

Varusteet: sisäkengät, urheiluvaatteet ja juomapullo.

KOKO kevätkauden 2024 kattava harjoittelumaksu on 85€.

Ensimmäiset treenit to 11.1.2024

​

Pidätämme oikeuden harjoitusaikojen muutoksiin.

Hinta: