SM-UUTISET

SM-kilpailujen avauspäivä takana, lauantaina edessä semifinaalit

April 20, 2017

SM-kilpailujen avauspäivä on onnistuneesti takana ja semifinalistit selvillä. Lauantaina semifinaalit alkavat klo 12 naisten otteluilla ja lyhyen tauon jälkeen klo 17 on vuorossa miesten semifinaalit. VeikkausTV näyttää tapahtuman suorana. Lippuja tapahtumaan voi ostaa osoitteesta www.zupticket.com tai suoraan ovelta. Perjantain tulokset löytyvät alla olevan linkin takaa.

Krenar Aliu vs. Donas Spucys avaa miesten finaalitilaisuuden

April 19, 2017

KNK:n Krenar "Keni" Aliu pääsee näyttämään kykyjään kotiyleisön edessä Kirkkonummella. Nyrkkeilyn SM-kilpailujen miesten finaalitilaisuuden sunnuntaina 23.4. avaa näin maukas makupala, kun kirkkonummelaista saapuu haastamaan Liettuan Donas Spucys. Liettualainen voitti maansa mestaruuskilpailuissa kaikki kolme otteluaan ja on näin hallitseva 91-kiloisten Liettuan mestari. Kirkkonummen "Pommarissa" paukkuu sunnuntaina, se on varmaa. Ottelun tarjoaa Cambler Oy.

SM-kilpailujen tukijoukko kasvaa

April 03, 2017

Tukijoukot. Niitä ei koskaan voi olla liikaa, ei ottelijalla eikä tapahtumalla. On hienoa luoda tapahtumaa, kun takana seisoo komea rivi yhteistyöyrityksiä luomassa mahdollisuuksia. SM-kilpailuja mahdollistamassa: Mijorak, Consti, LVI Ehrnsten ja Espoon Lattiapinnoite.

Paikalliset yritykset tukemassa SM-nyrkkeilyjen toteutumista

April 03, 2017

Reilun kahden ja puolen viikon päästä iskettävät Nyrkkeilyn SM-kilpailut ovat saaneet taakseen ison joukon arvokkaita tukijoita paikallisista yrityksistä. Mukana luomassa kisatunnelmaa: Ingvald Lindberg Oy, Esa Raita Oy, AMJ Sähkö Oy, Boogeyman Messutuotanto, Kirkkonummen Huolto Oy sekä Gyproc #kovassaiskussa. KNK kiittää.

Finlandia Hotels yhdeksi SM-kilpailujen pääsponsoreista

March 20, 2017

Finlandia Hotels mukaan toteuttamaan SM-kilpailuja Kirkkonummella. Suomessa reissatessa kannattaa tarkistaa FH Hotelsin tarjonta, sillä majoituspaikkoja löytyy aina Utöstä Kemijärvelle. www.finlandiahotels.fi

SM-nyrkkeilyt: Ehtiikö 75-kiloisten suosikki Ilari Kujala kuntoutua?

March 01, 2017

KNK:n Ilari Kujala on liiton rankingien perusteella sarjan suosikki ja lunastanut paikkansa SM-kilpailuihin. Kujalan kisahaaveiden ympärille ilmestyi kuitenkin synkkiä pilviä, kun käsi murtui tammikuussa turnau­sot­te­lussa.

UV-Putki SM-kilpailujen pääsponsoriksi

February 16, 2017

Kun kaiken on mentävä putkeen, kannattaa ottaa yhteyttä UV-Putkeen. KNK:n uskollinen ja monivuotinen tukija UV-Putki Oy on mukana tukemassa SM-kilpailujen toteuttamista yhtenä pääsponsorina. KNK kiittää! www.uvputki.fi

Janica Laine tähtää takaisin Suomen mestariksi

February 08, 2017

Kirkkonummella isketään nyrkkeilyn miesten- ja naisten Suomen mestaruuksista 21-23.4.2017. Yksi kilpailuihin osallistuvasta yli 100 ottelijasta on KNK:n Janica Laine. Viitisen vuotta takaperin Laine hallitsi naisten 75kg-sarjaa, mutta joutui lopettamaan uransa loukkaan­tu­misen takia. Nyt Laine on back ja tähtää uudelleen mestariksi.

Please reload

Tapahtuman pääyhteistyökumppanit: